Dostawa i zwroty

Kurier zlecony DPD (oferta specjalna dostawa w 24 godziny / dni robocze)

  • Kurier DPD z przedpłatą PLN 16,00
  • Kurier DPD (płatne przy odbiorze / za zaliczeniem) PLN 18,50

Poczta Polska przesyłki ekonomiczne przedpłacone 
- termin dostawy do 14 dni ,zgodny z warunkami doręczeń Poczty Polskiej 

  • Poczta Polska paczka: PLN 11,00
  • Poczta Polska list polecony : PLN 7,50
  • Poczta Polska list polecony priorytetowy: PLN 8,30

Poczta Polska za zaliczeniem pocztowym
- termin dostawy do 2  dni ,zgodny z warunkami doręczeń Poczty Polskiej  

  • Poczta Polska (płatne przy odbiorze / za zaliczeniem) PLN 14,00

Uwaga! bezpłatna wysyłka dla wszystkich zamówień* których wartość towaru przekracza kwotę 250 zł. 

*Promocja dotyczy bezpłatnej wysyłki paczką pocztową Pocztą Polską za pobraniem oraz przedpłatą na konto sklepu.

Informacje dotyczy zarówno produktów zakupionych za pośrednictwem sklepu jak i zamówień telefonicznych lub przy użyciu poczty internetowej lub faksu.

Zwrot towaru

Klient może odstąpić od zawartej umowy kupna w terminie 10 dni licząc od daty zakupu w zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 2 poz. 271), poprzez zwrot towaru w stanie nienaruszonym (zapieczętowanym). Koszt usługi transportowej świadczonej przez przewoźnika pokrywa w tym przypadku klient.

W przypadku gdy zwrot dotyczy towaru zamawianego w kwocie zwalniającej klienta z opłacania kosztów wysyłki, kwota zwracana zostanie pomniejszona o kwotę wynikającą z aktualnych cen dostaw sklepu.

Sklep gwarantuje zwrot wartości produktu w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki. Pieniądze zostaną wysłane przelewem na numer rachunku bankowego wskazany przez klienta.

Reklamacja

Reklamacja towaru może nastąpić w przypadku, gdy zamawiany towar posiada wadę fabryczną lub został uszkodzony w czasie jego dostawy.

W przypadku pęknięcia plastikowego opakowania płyt, sklep po konsultacji z klientem może ograniczyć realizację reklamacji do przesłania nowego, nieuszkodzonego opakowania. W takim przypadku nie ma konieczności zwrotu towaru, a nowe opakowanie przesyłane jest do klienta bezpłatnie. .

Reklamowany towar należy odesłać na adres siedziby firmy Press&Media. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zostaną zwrócone z chwilą pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Reklamacji nie uwzględnia się w przypadku zwrotu rozpakowanej płyt DVD 5.1 DTS jeśli jedynym powodem reklamacji jest brak możliwości odtwarzania płyt DVD.

Do zwracanego towaru należy dołączyć dokument zakupu - paragon lub fakturę VAT. W przypadku zwrotów i reklamacji sklep vtm.com.pl zastrzega sobie prawo do nie odbierania przesyłek za pobraniem bez ich wcześniejszej, pisemnej aprobaty.